• Prośbę o patronat należy dostarczyć najpóźniej, na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia;
  • Złożenie prośby nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu;
  • Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu patronatu;
  • O patronat honorowy Burmistrza Wielunia może ubiegać się każdy,
    kto organizuje wydarzenie, które posiada szczególną rangę kulturalną, społeczną lub promocyjną o charakterze regionalnym lub ponadregionalnym, które wpisują się w zadania samorządu regionalnego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji Gminy Wieluń i budowaniu jej pozytywnego wizerunku,
  • Przyjęcie Patronatu Honorowego Burmistrza Wielunia/Członkostwo w komitecie honorowym/rywalizacji o Puchar Burmistrza nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego. 

Co daje patronat honorowy Burmistrza Wielunia

  • Podkreśla rangę wydarzenia;
  • Daje możliwość umieszczenia herbu Gminy Wieluń z podpisem „Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia" na wszystkich materiałach promujących wydarzenie;
  • Pozwala dotrzeć do szerszego kręgu odbiorców poprzez zamieszczenie informacji o wydarzeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Wieluń www.wielun.pl

    Zalecenia dotyczące wniosku o honorowy patronat / członkostwo w komitecie honorowym / rywalizacji o Puchar Burmistrza

W złożonym przez organizatora wniosku powinny znaleźć się następujące informacje:

Wniosek można dostarczyć:

  na adres pocztowy:

Urząd Miasta Wielunia
Biuro Obsługi Burmistrza

Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń 

elektroniczny:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 43 886 02 03

osobiście:

do kancelarii Urzędu Miasta Wielunia
pl. Kazimierza Wielkiego 1, pok. nr 1

Kliknij, aby pobrać wniosek Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia 2.pdf

Lista Patronatów Burmistrza Wielunia 2017 Patronaty 2017.pdf

Kliknij, aby pobrać herb:

 JPG

 PDF